smarcsu bringázás

Tempó

02:36 p/km (23.09 km/h)

Edzésleírás

Orfűről átmentünk a 12 órás futásra szurkolni :) Fiúkat elküldtem kicsit bringázni, fárasszák le magukat (ehelyett picit furultak, emg fagyiztak, pizzáztak :)) Találkoztam sok ismerőssel, még egy bónusz maszírozást is kaptam, csak hogy hazadele is tudjak gurulni, ez jót is tett! Zsótival körbejártunk a pályán, nem volt könnyű dolguk a futóknak, nem irigylem Őket. Így utólag is gratulálok Nekik.

útvonal:Orfű Abaliget Bodolyabér Magyarhertelend Komló Mánfa Pécs Orfű.

hát nem volt könnyű terep. Pécs minden emelkedőjére felnéztünk, Tibi ha látott egy dombot, vagy akár egy felüljárót, arra tuti felmentünk :) A tóhoz egy jó kis köves, meredek úton lehetett lemenni, na ott már toltam a bringát. kifele szerencsére másik útvonalon mentünk, ami ugyan köves volt, de már lehetett rajta legalább menni.

na és ma nagon bebizonyosodott, mennyire gyenge vagyok a bringán :(

Edzésszakaszok

(bpm)
04:40:35 108 02:36 23.09 0 0 0 0 0
Új edzésszakasz

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

8 hozzászólás

Kritty képe

Kritty 3972 napja

Wáá! Micsoda jó kis tekerés! Egészségedre!

(Még hogy gyenge vagy bringán....! )

lajhára képe

lajhára 3972 napja

szerintem nagyon erős vagy! ha többet edzenél, nagyon durva dolgokra lennél képes

smarcsu képe

smarcsu 3972 napja

Köszönöm szépen a tanácsot. a stucnit már nézegettem :)

és nem voltál morgós medve :) nagyon jó volt, s tényleg kell tartanunk tavasszal egy jó kis edzőtábor. idejében elkezdjük szervezni, s akkor többen leszünk! :)

ORBEA ORCA képe

ORBEA ORCA 3973 napja

Ja és ha veszel 70-75mm-es stucnit akkor nem kell az egész váltóbowdent cserélni,elég csak levágni a sérült részt,elég hosszú lesz még akkor is,/A másikat bal oldalit is persze hozzá kell vágni hogy szimmetrikus legyen egyforma hosszú/és új végzáró gyűrűt rátenni,majd új bowden belsőt behúzni.

Nagyon szépen nyomtad egész hétvégén a nem könnyű pályákon,és angyon jól jöttél mögöttem is amikor nagy szél volt...:-)

Heti egy edzéshez képest nagyon jó erőben vagy,ezt mondom,mert tudod,nálunk is vannak csajok a klubnál.Aki most van pld az az Orfűi versenyen a lassú rajtnál már egyedül leszakadt....Pedig Villányban versenyt is nyert már...Na az igaz,hogy 2-en voltak,és Kormos Veronika hiába profi kint Belgiumban defektet kapott,és nem kapott pótkereket nem volt kísérője....

Tudom,kicsit morgós vagyok,nagy maci,elnézést....Nem gond a későbbi reggeli kelésért,esetleg akkor lett volna gond csak,ha este is megyünk egyet,vagy futtok is.Szerintem neketek épp elég terhelés volt ez is,ha többet megyünk megrogytok nem lett volna értelme.Egyébként én is elfáradtam,éreztem a szinteket általában nagy áttétellel alapozva.Jó volt ez nekem is,ma nagyon friss voltam,Palatincára így még nem mentem fel pld.

Jövőre majd előszezonban összehozhatnánk egy hosszabb több fős edzőtábort valahol.Mondjuk a Kékesen.....:-)

Sneci-ke képe

Sneci-ke 3973 napja

Gratulálok az edzőtáborhoz, szépeket tekertetek, és köszi szépen, hogy lejöttetek szurkolni, nagyon megörültem Nektek.

mjoci képe

mjoci 3973 napja

Egészségedre a tekerést és köszi a szurkolást.

RemAti képe

RemAti 3973 napja

Nem hiszem csak nem vagy hozzá szokva a dombokhoz/hegyekhez. Jól megdolgoztattad magad a hétvégén. Egs.

Felszerelések

Add meg az edzéshez tartozó felszerelésed!