Edzésleírás
tokaji hegymászás 1x,avagy Torpado 27.5 nearco villámteszt:mire kiértem a kocsitól a hegylábáig,addig nagyjából az ülést is belőttem,de csak kb,ez még nem végleges.A bicaj elől 1darab34es tányérral rendelkezik(kaptam hozzá pótba egy vadiuj36osat is(az eladó optimista volt az erőnlétemmel kapcsolatban)).Nekivágtam a kövek között.Már az első nagyobb kavicsoknál éreztem,hogy nem kapar meg annyira rajta a kerék,és az elejét sem emelgeti annyira.1pont. A formula teleszkópot lezártam,érdekes elég merev volt,nem nyeklett ,ez is tetszett.A szeles előtti részt a hátsó soron felülről a második áttételen mentem.Érdekes ez az 1tányér:sokkal nagyobbak az áttételkülönbségek a fokozatok között,ráadásul a kisfogaskeréken nagyon hamar elforog a rendszer,ezt majd szerintem megoldom 2 tányérral,vagy sok erőedzéssel.)).A szeles utáni részen sokat mentem kiállva,érezni különbséget,a nagyobb kereket nyugodtabbnak érzem,a krosszmaxhoz képest,pedig ez a könnyebb 200grammal.A vége előtti meredek húzáson is stabilan fogja a talajt a bringa,a beton előtt inkább leszállok,mint mindig,a kitekerés dicsőségét meghagyom Tibikének.))...ugyanez lefelé:a széles kormányt nagyon dicsérik,én azért nem dobok akkora hátast tőle,mégpedig azért,mert így a tenyér már nem teljes felületen fekszik fel,hanem csak a hüvelyk,és mutatóujjnál,ezért mire leérek már elzsibbad(lehet csak beállítás kérdése lesz csak).A gyors lefelén nem lenne rossz,de itt jön az óriási hátránya a bicajnak,amit be kell látnom: a Lefty egy teljesen más dimenzió.Ez ráz,vagy mit tudom én mit csinál,semmi köze nincs csillapításban,és tudásban,az eddigi megszokottamhoz képest.Amugy jól megy lefelé,simább a talaj neki( a kerekek közti távolság ugyanannyi mint a 26osnál).A fék:eddig azt hittem az avid ultimate-m nem tól jó,hát most ez is felülíródott,mert a formula r1-e kb 80%át ha tudja annak.Azért elérek a kövekhez,ahol eljön az igazság:Tényleg nem kell figyelgetni merre menjek,egyszerűen amerre akar a bicaj menni,arra hagyom gurulni,megold mindent magától,igaz a teló szétrázza a kezem,de még igy is azt kell mondjam hogy talán gyorsabb ,illetve stabilabb lefelé.Így értem le az első tesztútról,amiből azt kellet leszűrnöm.hogy a nagyobb kerekű bicaj jó,körülbelül ugyanolyan kategóriáju bicaj a 27.5ösTorpado mint a pici 26 Cannondélem de szerintem a 26osnak is ugyanolyan létjogosultsága van,pláne az én amatőrszintemen.Én szeretek minden bicajt..
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
00:40:00 | 7 | 05:43 | 10.50 | 410 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Szerintem újabb bőrt akarnak lehúzni a vásárlókról ezzel a 29 meg 27.5-ös kerekekkel
Én azt vettem észre teszten hogy a 29-es Speci Stumpjumper nem sokkal gyorsabb viszont kényelemben nagyon ottvan igaz karbonvázas.
Lehet ebbe meg csak egy jobb teló kéne
Sipi 3892 napja
Új bringa, vagy csak tesztelted? Annyira nem értek a montikhoz, kerékméret,stb.... Ez tetszik, hogy "én szeretek minden bicajt"....:))