yoyo futás

Tempó

08:28 p/km (7.09 km/h)

Edzésleírás

Gyerekek olyan helyen voltam ma,hogy hétnyelven beszélt :)

Tegnap Miki felhívott,hogy látta,hogy szabin vagyok,és hogy lenne -e kedvem futni ,mert akkor elvinne a Spartakus -ösvényhez.Hát nekem meg volt kedvem naná :) még félholtam is elmentem volna,mer' megtisztelve éreztem magam.4 kor taliztunk a Margit hídnál,és onnan hamar kiértünk Pilisszentlászlóra ,namármost a második szépség a Szent lászló -völgy ,és az Apátkúti -völgy hétpatak átkelése valami isteni volt. Ez a völgy egyébként is csodaszép a nagy szikláival,a meredek partoldallal,meg a csordogáló patakkal. A kaán forrásnál ittunk is ,aztán a piros hrszg ön indultunk felfelé,és egy Miki által ismert letérésnél már a spartakus -ösvényen voltunk,én mehettem elől aminek az lett a következménye,hogy mindent nagyon jól láthattam ,még azt is,hogy egy petrezselyem gomba van egy bükk fa "tetején"  Jó magasra kellett csimpaszkodni ,de elértem ,de ha nem sikerült volna , akkor Mikire fejére mászok  és úgy hozom le .A gombának jönni kellett mindenképp :P ,csak az volt a baj,hogy még az ösvény elején voltunk ,és vagy 10 kilit kellett úgy menni,hogy fogom a kezembea gombát  . nem mondom meg,hogy elzsibbadt -e a karom :P

Az a jó ebben az ösvényben,hogy végig emelkedik ,de mégis nem éreztem ,legalábbis csak az tünt fel,hogy kva magasan vagyunk,és nem is fáradtunk el. A nyeregbe érve egy tündéri kis kunyhóra leltünk.mondtam is Mikinek,hogy mi vagyunk Jancsi és Juliska ,és a boszorka  mindjárt vendégül lát a lapátjával . A kunyhó nyitva volt, isteni szivacsfekhely volt bent,meg cserépkályha,üres jégeres üveg,Sajnos nem lehetett maradni ,pedig micsoda klassz hely,ott egy éjjel a vadak közt ,a meleg kályhával,egy jó borral hmmm. Aztán elértünk a meseszép részhez Miki fájához,ott nézelődtünk,és meghallottuk a bércen a szarvas bőgést,legalább 3 bika volt fent ,bármilyen hihetetlen de az a neve a helynek,hogy Szarvas-bérc :)  felmásztunk egy magas hegyre ,és ott is körül néztünk. A bikák hangjába beleremegett az erdő csendje ,még sokáig hallatszott a bőgésük ,látni nem láttuk,de közel voltak nagyon . Teljesen feltöltődve értünk ki az ösvényről ,már már giccse öszi kikerics mezőre. A hold élesen rajzolódott a hegyek felett,mikor kiértünk Pilisszentlászlóra  . Köszönöm Miki ezt a szép koraestét , joéccakát mindenkinek  .

Edzésszakaszok

(bpm)
02:07:00 15 08:28 7.09 0 0 0 0
Új edzésszakasz

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

9 hozzászólás

Bozót képe

Bozót 5010 napja

Jajj, és aznap van a futóbolondság is?

yoyo képe

yoyo 5010 napja

Hmm  Zoli !

épp azt beszéltük Mikivel ,hogy ide nem lehet könnyű engedélyt szerezni ,ezek szerint tévedtünk :O

A lokomotív volt beírva a naptáramba,de erre a TTre nagyon felcsillant a szemem :) köszi ,hogy szóltál

pátyalso képe

pátyalso 5010 napja

Október 2-án lesz egy túra szentendrei rajt/céllal,45kilis,ami érinti többek között és nem utolsósorban a Szpari ösvényt is ! A TTT-honlapon rajtavan a kiírás. Egészségetekre!

dildi képe

dildi 5010 napja

És ez még csak a kezdet!!?? Húúú Cillagom és még csak most kezdted meg a két hetes szabadságod!! Lesz még mit olvasnunk úgy látom:))) Nagyon megérdemelted ezt a szép túrát, egészségedre!

pecsenye képe

pecsenye 5010 napja

ez tényleg csodaszép volt (lehetett).. küldök egy irigy smiley-t

yoyo képe

yoyo 5010 napja

Ó Sipi ,és mennyi helyen nem voltunk még ami hasonlóan csodaszép !

bizony Bozót ,nagyon jó volt :)

Miki !ahoz képest tényleg egész jó,bár a szineket nem adja vissza  . Legközelebb nem telefonnal készülök.

Már várom a telet :))

solkima képe

solkima 5011 napja

Egész jók lettek a képek. Örülök, hogy tetszett a kör. Majd szólok télen is, amikor jó hideg lesz és jön egy anticiklon (mint ma is). Akkor is szikrázón fog sütni a Nap és mindent hófehér lepel fog fedni.

Bozót képe

Bozót 5011 napja

Aztaaa..mindenit!  Dejóvótnektek:)

Sipi képe

Sipi 5011 napja

Húúúúú , ez nagyon klassz lehetett Yoyo, de irigyellek!
A Spartacus-ösvényen én sem voltam még ,már terveztem.....

Felszerelések

Add meg az edzéshez tartozó felszerelésed!