yoyo futás

09:28 p/km (6.34 km/h)

Edzésleírás

BHMTCS !

A kiirás szerint "Csak vérprofi futóknak, nagy gyakorlattal "! íííííííííííííííííííííí

Sajna az idei túrát egyáltalán nem tudtam bejárni , ezért 2 helyen is meglepetés volt a tarvágás ,és a kerítés elbontás ,ami kellőképpen bezavart ,ezért néhány plusz szaladgálás lett belőle .

Zolival olyan 7 re volt megbeszélve a rajt, sikerült is hamar elindulni mire jöttek csanyával  már neveztem is,és indultunk hamar  .  Ahogy kiléptünk a templomkertből   elkezdett esni a hóóóó . ööm és bódogság aszfaltcipőbe jöttem ,mert a salomonba  zsibbad a talpam  hosszabb távon.. pepével Gergővel és  Kopizolival ,a cuki előtt taliztam ,akkor mentek nevezni ..csanya már várta őket ,khm pedig aszonta egyedül csapatja idén :P

Zolival megállás nélkül felkocogtunk a Meszes-hegyig ezzel kezdtünk idén. Ezután a számomra nagyon élvezetes Joci völgybe  Cseresznyés -völgybe  ereszkedtünk le , a havas kőgörgetegen .

A völgybe várt a  meglepi tarvágás,na ez itt jól megzavart,mert az ösvényt nem találtam elsőre,Zoli viszont járt erre néhány napja ,így az Ilona- lak is  meg lett rövid idő alatt. Ezután jött Anna-lak fölött a   meglepetés csúcs. Alsó Telki-hegy  hamar végeztünk ezzel is ,mint Zoli a colás kupakkal :) jaaa és Benedek a túrórudithiányoltaaaaamám   :P  Visszafelé szembefutás volt ,itt  találkoztunk csanyagergőpepekopizoli négyesével..előtte pedig Olipapáékkal .és ez után jött az a bizonyos kerítés amit nem tudtam,hogy elbontottak ,elvitt a nyomorult egy kitérőre .  csanyabezzegmázlistavót mer arra ment a bandájával és átvágtak a réten elénk :)A siratófalon mentünk   fel  a Nagy-kopaszra ,pecsételés után már  a Z3 téptünk lefelé ,a Szarvas árok  dzsumbujosán ,itt bementünk ,és az árok pereméről  felmásztunk a sziklákon pikk pakk meg lett a csúcs is. Kaptunk hókiflit ,és dicséretet is a négykézlábas megközelítésért :)

Na innen aztán sokára jött történés,mert mentünk a Még Távolabbi CSúcsok ra ,,vagyis a Fazekas -hegy felé  .Ahol se ember se szolgáltatás,magunk pecsételtünk .  Végül nem arra mentünk amerre terveztem ,hanem fent a dűlőn ,a hó miatt nagyon jól tudtunk menni ,nem voltak göröngyök sem . A pirosra értünk ki Ady ligeten eldugtam egy szeretet csomagot 1 banánt és 1 ü vízet . Elfeleztük Zolival jól jött a víz is ,már az egész túrán amúgy fél fél litert ittunk ,kivéve Ilona laknál a tea  ..  A város szélére érve  ,Hüvösvölgybe dagonya az erdőben ,és egy röfögő vaddisznó csorda előttünk. Inkább a kéken mentünk fel picit hosszabb ,de nem olyan meredek mint a sárga. Homok-hegy  simán meg lett,csakúgy mint az Újlaki-hegy a sárgán felfelé ,majd lefelé a Virágos-nyeregig. Kálvária -hegy a következő M tcs is meg lett .Viszont lefelé a meredek  ösvényen ide oda szaladgáltunk ,mert a nyomok ,csak nyomokban tartalmaztak nyomokat ,és össze vissza vezettek minket. Aztán mentünk amerre tudtam az utat,és ki is értünk a házakhoz,ez nagyon jó volt,hogy ezt a multkor bejártuk a SZeszen .Közeledtünk a Kálvária dombhoz,ahol szintén szeretet csomag várt ,de mivel a hó belepte alig találtuk meg,az avar alatt,Végül Zoli rúgta ki a hó alól,a banánt és a croasont ,már szinte marcangolt az éhség,, A Kálvária dombra a bánya oldalán mentünk fel ,és pontosan az ell pontnál dobott ki. Innen viszont + kilikkel oda vissza szaladgálással tudtuk,csak megszerezni a Remete-hegyi pecsétet,mert ez a hegy  nagyon kiesett a körből .Kicsit sorba is kellett állni,mert jó sokan összejöttek itt. A lányok kínáltak pálinkával de nem kértünk ,ott volt még 2 csúcs benne a Szénással . A kéket a klassz szintúton végig kocogtuk ,de Zolbaba már nem akart kimenni a Felsbergre a nem kötelező ráadás csúcsra amiér +1 szintidő jár, mert hogy naon jól állunk idővel .Engem viszont  szinte le keleltt fognia ,mer én anynira mentem volna a bányaperemre   :)A  Felsenberg ,vagyis  Felső -Zsíros-hegy  , lánykori nevén Dombos  volt a következő ep  a tündéri hóemberrel amit a pontőrök csináltak ,és villogott a fején egy fejpánt is :) Csináltak rólunk beállított már már műtermi képet ,ide álljunk ..mer ott nem jó ,,mosolyogni várjunk míg villan stb :) Nagyon jópofa ötlet volt . Utoljára hagytuk a Nagy-szénást ,most így érte meg a legrövidebb úton kihozni a túrát . A Szénás köddel köszöntött ,és némi hófúvással a csúcson .De hamar búcsút intettünk neki,és a piroson elhagytuk az erdőt ,valamivel 03 órakor ,majd a templonkerten keresztül befutottunk a blébániára a célba . Borzasztóan örültem , hogy megcsináltam,de ezt az időt csakis a jó helyismeretemnek köszönhetem ,és jószomszédomnak Zolibabának ,aki  egész éjszaka úgy követett ,mint gyilkos az áldozatát :))

Edzésszakaszok

(bpm)
07:55:00 50 09:30 6.32 0 0 0 0
Új edzésszakasz

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

16 hozzászólás

Elek képe

Elek 4525 napja

na ja, ezért nem mentem az idén, ezt most nem bírtam volna, tényleg túl messze volt:)

ganki képe

ganki 4527 napja

Gratulálok Cillagom! Jó lesz felkötnöm a gatyámat a Dupla élményre. Adom a csillagokat.

marky képe

marky 4527 napja

De jó hogy nem mentem :))) 8 órás pörgés éccaka 1900 szinttel, reggel már kár volt lefeküdni, nem? :)

oldzubi képe

oldzubi 4528 napja

Gratulálok, nagyon jó a leírás is!

kkoos képe

kkoos 4528 napja

Nagyon kemény vagy Yoyo, gratulálok!

forgi képe

forgi 4529 napja

Ezt még olvasni is hosszú nemhogy megfutni! Gratulálok!

gergő képe

gergő 4529 napja

Naggggyon komoly ido yoyoka, helyismeret ide, vagy oda! Gratula!
Bozót képe

Bozót 4529 napja

Gratu!

Akartam is írni, hogy a helyismeret itt rohadt sokat számít, no meg Zoli tökéletes társad volt. De azért a gratu így is jár, mert futni neked is kellett :)   Jövőre én is, én is!

Levicopter képe

Levicopter 4529 napja

Nagyon jól csináltátok gratulálok !!!

Sneci-ke képe

Sneci-ke 4529 napja

eszméletlenül jók voltatok, grat

mjoci képe

mjoci 4529 napja

Ma szaribabáskodtam a Hárs hegyröl lefelé a sárgán.:))))))))))

yoyo képe

yoyo 4529 napja

hujjjjjjee szaribaba  :PPP :)))))

Oksa jövőre kidepózunk rudit colát vizet ,és nem leszel igás ló :)  semmi nem kell,még övtáska sem ,,,igaz rajtam most sem voltak ilyen kacatok  :P

Lehetséges Dani ,mert ti korábban indultatok mint mi ,,azért a hó szerintem sok túratársat vagy segített ,vagy megtréfált a nyomok miatt ;)

mjoci képe

mjoci 4529 napja

Hüjjjjjje Föbandita, éjszaka aludni kell, nem az erdőben garázdálkodni.:)))))))

DJ_RushBoy képe

DJ_RushBoy 4529 napja

Nagyon szupi időt mentetek a mindenit! Kálvária-hegyről lefele a mi nyomaink lehettek az össze-visszák :) Ugyanis Barta Laci GPS-e mutatott egy szuper utat balra egyből letérve a S3-ről. Viszont egy túratársunk elhagyta már jó idővel ezelőtt az étel-italját. Kiesett a táskájából, így végül betértünk a Shell benzinkúthoz a S-n ami kicsit kerülő volt, de célnak tökéletesen megfelelt. Én meg nem is fotózkodtam az Alsó-Zsíros-hegyen.. Épp egy morcosabb periódusomban voltam, és minél hamarabb le akartam lépni, bár a panoráma gyönyörű volt. Utólag már nagyon bánom :(

pátyalso képe

pátyalso 4529 napja

A croissant helyett legközelebb vizet,vizet,vizet,és/vagy cólát,némi túrórudival kéretik szeretve az avar alá túrni,amit Zolibaba,mint egy varacskos disznó kitúrhat:))))) Cupi páros voltunk az éjjeli hóesésben:)Egs!

Felszerelések

Add meg az edzéshez tartozó felszerelésed!