yoyo futás

Tempó

10:41 p/km (5.62 km/h)

Edzésleírás

Futkorászás a fődemen :) A felhívásra ,hogy gyertek futni a fődemre nem volt tolongás ;) Ildi mint közeli szomszédom ,viszont átjött . Írtam,ha van kamáslija hozza mert mély lesz a hó . 10 kor taliztunk a templom téren ,és elindultunk a Zsíros-hegy felé .itt még tök jól tudtunk futni ,Ildi jó formában van mentek az emelkedők simán. Aztán az Antónia-árokban megkaptuk amire vágytunk ,meredek lejtő ,és mély hó .Élvezetes volt a futás benne,viszont ennek a hosszú lejtőnek ára lesz majd ..Kiértünk a vadvédelmi kerítéshez , átmentünk a forgó kapun ,és piroson mentünk sokáig. Aztán megint egy vadvédelmi kerítés ,itt a létrán másztunk át ,és mentünk fel az ördögtoronyhoz ,,sőőt inkább másztunk ,faágakba kapaszkodva húztuk fel magunkat az Iváni-hegyre. Volt ahol térdig ért a hó ,természetesen itt nem futottunk ;) Egy kissebb túrázó csoportal is találkoztunk ,a Kis-szénás környékén . Köszöntek ,és jó utat kivántak ,mi még elmentünk egy szakadék szélére fényképezkedni ,aztán utól értük őket,épp egy ösvényen másztak felfelé . Néhány meglett férfi (50-60)akik már felértek elkezdték a "lányokat dobálni hógolyóval .Mivel mi is beszorultunk a libasorba ,lagalább hármat én is kaptam. :)Mikor felértünk a kis árokból nagyon kérték az elnézést :) Mondtam semmi gond ,jó volt újra gyereknek lenni. Kérdezték merre megyünk ,mi meg elmondtuk .. A kis-szénásoknál ,egy traktor elkotorta az erdei utat ,olyan volt mintha ratrakozva lenne .Fantasztikus volt az erdő közepén. A Hosszú -árokban másztunk felfelé a mély hóban , egy szuszra nem is tudtunk felmenni . A Nagy -szénásra torony iránt mentünk az árokból felfelé.Végre felértünk ,és odafent tömeg !! Most nem fújt a szél ,megcsodáltuk a körpanorámát ,és hamar jöttünk is lefelé a kutya-hegyre ,közben letértünk a karácsony fához ,és szomorúan láttam,hogy mindent ,de mindent leraboltak róla . Elvitték a díszeket,a szaloncukrokat,a csokikat ,diót ,a vilmost is ,de még a papír diszzacskókat is :( Nem baj,hogy megette,de miért lopja el azt ami nem az övé,nem neki volt ott ,hanem nekünk , a gömböt ott hagyták ,persze mert írva van rá .Jövőre másik fenyőt kell keresnem . Sokáig morgolódtam így hamar lezavartuk a Kutya-hegy gerincét . Pedig mély hó volt erre is . Megint egy forgókapuhoz értünk, itt is elkotorták a havat,ejj de jó lett volna a kitörésen igy menni . Aztán a vadrácsony óvatosan átmentünk,és itt már nem volt út ,nekünk kellett törni a térdig érő szűz havat,olyan puha volt mintha a pudingon futnánk ,volt néhány vad nyom, abba próbáltunk lépni. Aztán felértünk a Meszes-hegyre .Ildivel pihentünk a szakadék szélénél ,elfogyasztottuk a túró rudit ,és müzlit,majd teát ittunk rá . Menjünk a yoyoka völgybe kiálltottam ,majd Ildi kimeresztette szemeit :shock: Te jószágosz iszten ez teljesen megőrült ! ,,gyere gyere alig van hó !!és nézd,a kövek is kilátszanak . :) A kövek valóban kilátszottak ,de hó is volt bőven ,nem számoltam hányszor indult meg a lábam alattam ,Viszont hanyatt fekve tök jól lehetett haladni ., fától fáig zuhantunk természetesen a faágak is jöttek velünk . Minél lejjebb értünk annál méllyebb volt a hó ,és annál vizesebbek lettünk .A völgyből ,torony iránt indultunk fel az Ilona -lakhoz ,a mély hóban . Aztán egyszer csak ,,csodák csodájára egy teljesen ismeretlen gerincen kötöttünk ki . Hát kicsit mellé mentem a laknak azannyaúristenit ,de ott egye meg a fene ,lett egy új hely, ahol még nem jártam . Ildi nem szólt ..tűrte az etévedést ,,gyerünk vissza cillagom ezek nem azok a fenyők ,mentünk vissza a völgybe majd egy meredeknél is meredekebb kaptatón ,felhúztuk a testünket az Ilona-lakhoz . Szusszantunk a kis háznál,majd Ildinek megmutattam a tábori wc-t (bocs Elek,de erről már cakTe jutsz mindíg eszembe ) Elindultunk a gerincen felfelé ,volt egy egész jó kis nyom ..abban tudtunk néha kocogni is . Még néhány emelkedő ,és kiértünk egy széles útra, amit szintén elkotortak . Futottunk kocogtunk ,és hamar leértünk a Homok-hegy aljába .Eután már elértük a házakat,és 4 óra 27 perc után körbe értünk . Ittunk egy forró teát,és utána Ildit megvendégeltem egy jó kis füstölthusos bablevessel . Hát ennyi így röviden ,nagyon szép túrafutás volt . http://picasaweb.google.hu/yoyooka/Kortura#

Edzésszakaszok

(bpm)
04:27:00 25 10:41 5.62 550 0 0 0
Új edzésszakasz

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!