yoyo futás

Tempó

09:08 p/km (6.57 km/h)

Edzésleírás

Intersport túra nap helyett futkorászás a fődemen .

Krisz( kkos)  találta ki,hogy inkább a  Nagykovácsi hegyekbe futna,mivel az Intersporton sokan lesznek ,meg aztán még nem járt erre,hogy egy hosszabb kör olyan 32 kilit lehetne-e ? Lehet ...terület van bőven  :))

Brigivel a feleségével jöttek ki reggel,én fejben összeraktam  a 32 kilis kört ,aztán elindultunk . A szénás nem volt a tervben,de Krisz azzal indítot,hogy ugye oda is megyünk . Na vazz még jó hogy az elején szól,,így rögtön a piroson felmentünk a szénásra.   A város feletti  szmog igen csak  látszódott,nem is volt tul jó kilátás,de persze azé nem vót csúnya ;)

A Hosszú árkon lementünk ,majd a kék + Bükkös árok- Kőris -völgy -  Boróka - árok-Józsefliget -Ezüst-rét felé kanyarodtunk  ,itt egy "baleset " történt ugyanis a térdem mögött egy pattanást éreztem ,mintha valami elpattant volna .  gyalogolni kezdtünk ,Briginek is fájt a térde ,fel is merült,hogy ő rövidíteni fog,de aztán velünk jött végül.  Kocogtunk tovább  ahogy tudtam úgy futottam,az egész combhajlítóm fájt . Remélem csak valami húzódás lesz,gondolom egy szakadással járni sem tudnék..  Zajnát -hegyet megkerültük, messziről már látszott a Nagyerdő szélen a Meszes-hegy,fel is mentünk rá a siratófalon . Onnan is szép kilátás nyílt a messzi hegyekre . A Meszesről elfutottunk a sárga kereszteződésig ,itt még kitaláltam,hogy belefér a Nagy -kopasz is,bár fájt a lábam,de felfelé jó volt menni nem fájt úgy .  Brigit lenavigáltam a sárgán ,neki elég volt a kocsiba bevárt minket  ,mi meg Krisszel elindultunk a kopaszra . A cseresznyés -ároknál olyan szines volt az erdő  ,mint egy festmény . A képesfánál átvágtunk a Széltörés-erdőn  toronyiránt .  A síratófalon gondoltam felmenni ( Forróvizet a kopaszra jeligére  :)) de végül szaribabák lévén a  nyiladékon mentünk ,monnyuk ez is elég vót ;) A kilátóba kocogva mentünk fel , mer kirándulók jöttek éppen ,odafent viszont nagyon fújt a szél ezért csak gyorsan körbeszaladtunk a korlátnál. Lefelé má Krisznek is akciós volt térde ,igaz már 10 nél is :)) ,mondta is,hogy yoyoka legközelebb fel kell szántani a fődedet  ,mer ezt  a kört vissza kell büntetni .   Végül már nem raktam bele a plusz hurkot , azzal a 35 is bőven össze jött volna ,így aztán lefutottunk a kopaszról,és amit a  túrára költöttünk volna nevezést, azt szépen  eltapsoltuk a Kovács cukrászdába :)) Krisz 3 sütit letolt egy pillanat alatt :) Kár,hogy ilyen nyomoroncok lettünk közbe, bőven van még terület  a fődemen ,úgy hogy ne keljen települést érinteni ,de nem bánom hogy rövidebb  lett ,mer így legalább nem fáradtam el a tempó miatt sem . Zolibabával  uez már garantált hullaház :PP

Az erdő olyan mint a mese ,csak a miénk volt ma  ,egyedül  a Nagy-kopaszon találkoztunk emberekkel  ..az avar jó vastag már hogy lehessen rugdosni,de a fákon is van még annyi,hogy a szinek kavalkádjában lehessen gyönyörködni .

Nagyon kellemes délelőtt volt ,még akkor is ,hogy  ma mindenkinek  büntető lapot  osztottak :)

Edzésszakaszok

(bpm)
00:00:00 26.5 00:00 0.00 998 0 0 0
Új edzésszakasz

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!