yoyo futás

08:13 p/km (7.31 km/h)

Edzésleírás

Nagykovácsi Nagynyolcas TT

Naaa gondoltam senki nem lesz a közelembe szépen a saját tempómpa letúrafutom,valamivel 8 után ,aztán csörög a telefonom ,mégfeküdniselehetnyugodtan :) ,hogy Zolibaba kitalálta,hogy átfut hozzám ,de nem nevez a túrára,csak jön velem egy darabig. Jó van mondom legyen ,de tudtam,hogy ennek a túrának már pá pá lesz .

Neveztem aztán jött pipi,és elindultunk,ő ugye már jól be volt melegedve ,én meg nem .nahát,,de azé felkocogtam a sárgán a kapuig 3 kilit.Forgit itt értük utól ő legalább túrázosra vette. A forgókapunál kérdésre kellett válaszolni ,,beírtam aztán átmentünk  a fokozottan védett területre ,egész jól letaposták az utat ,így értünk  fel a kutya-hegyre ,ahol a  nyeregbe pálinkát és egy kis ritter csokit kaptunk .

kutya-hegy

Zolival elfeleztem a pálinkát,,és hamar éreztük is a lábunkba ,pedig csak 1 korty volt.  A Nagy-szénásra  felfelé áááááá ,lefelé meg jaaaaaaaj . Volt aki megjegyezte,hogy igazán felsózhattam volna ..

Nagy-szénás

Nem volt egyszerű a lejutás, mert több  cm vastag jégpáncél borítja a hegyet ,a hó kérgesre keményedve ,a fenyők fégpáncélba öltözve

Zoli a Nagy-szénásról lefele

Üveg - hegy

,várják az enyhülést,hihetetlen,hogy itt mindíg armageddon van :) de megoldottuk esés nélkül ,nem úgy mások ..

Nagy-szénás

Utána  le Nagykoviba ..A piroson az erdőalja utcát megkocoktuk,majd tovább fel a piroson a Vörös-pocsolya felé,majd át a Tarnai szerpentinre . Zoli mondta ,hogy a Z sávon maj leválunk,de aztán kitalálta,hogy inkább visszakisér Annuskához ....Bakker ezt nem hiszem el,nem igaz,hogy nem elég semmi neki :))  Anna-lak felé 2 km es emelkedő van,amit gondoltam majd megtempózok gyalog ,de így kénytelen voltam kocogni ,pedig már éreztem a combomban az égést,de  azé néha belegyalogoltam. ..Annuskától aztán elváltunk ,én futottam Nagykoviba Zoli meg Pátyra . A célban tea ,hatalmas pogácsa szép kitűző,és  oklevél ,  Jó volt a túra ,hiába  szép ez a vidék ,szerintem fogok még erre jönni  máskor is :))

Nagykovácsi - Kutya-hegy - Nagy-szénás - Nagykovácsi - Vörös-pocsolyás-hát - Tarnai-pihenő - Anna-vadászház - Nagykovácsi

Edzésszakaszok

(bpm)
03:17:00 24 08:13 7.31 730 0 0 0
Új edzésszakasz

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!