Edzésleírás
elindultam pestre, egy vasúti átjáró után viszont defektet kaptam...ebbe a cipőben nem egyszerű akár megállóig sem battyogni :-)
mivel semmi nem volt nálam, telefon, asszony kimentett, el szerelőhöz, el belsőért mert nem volt neki, vissza, berak...aszongya 8-ra kellett volna fújnom akkor nem csapódik akkorát...nem tudom, aszonták nekem 6 elég...már van belsőm, kis pumpát felcsavaroztam, még 2-3 feszítőt vagy mit berakok, és elvileg magam is eltudom hárítani legközelebb...
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
00:00:00 | 10 | 00:00 | 0.00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Nem emlékszem már a defekt okára, mert 2011-ben volt. De a két defektet 1-2 km-en belül kapta, először hátsó, majd első. Egy pótbelső volt kettőnknél, úgyhogy foldozni is kellett.
alig viszi ez a pumpa a 6-ot is, még 7-et kisajtoltam belőle, pedig 11-ig van skálázva :-))
tény 7-el is olyan mintha tömör keréken mennék...
és mitől kapta Ancsi a defektet?
kátyú?
mert én tudom a sineknél rossz volt az út...
8 bar-ra kell fújni, a defektjavítást meg gyakorolni kell. Volt olyan tekerésünk, hogy Ancsinak első és hátsó defektje is lett. Szerencsére ott voltam:)
na ez kellemetlen lehetett.én is 8ra fújom,néha többre.a külsőre rászokták írni az ajánlott nyomást.egy pár vékony gumikesztyűt is tegyél be,a lánctól nem lesz koszos a kezed,majd a kormány.
tomcsi 4271 napja
komplett bicajt is tudnál építeni ha kell úgy látom :-))
mindenesetre megmétejezi a biciklisportot a defekt, a többi azért ritkábban szarik be :-)