nedus futás

Maximum
157

Edzésleírás

Nagyon vártam már ezt a napot !   Ez lehetett a főpróba a lábam gyógyulása szempontjából .

Pontosan 7-kor Rajtoltunk . Gyömyörű , tiszta , de hideg idő van . ( Mátrafüreden -9 , de pl.Galyatetőn -14 )Szél nincs , ideális futóidő . A hó az alsóbb régiókban 5-8 cm , "fent" a hegyen , kb.600 m fölött , 15-20 cm . A legtöbb helyen nagyon jól futható , egyedűl a kövekre-sziklákra fagyott jégre kellett figyelni . Mátraszentimre és Galyatető között volt kicsit nehezebb , ott csak 2 lábnyomnyi taposás volt . A gerincről csodálatos kilátás van egészen a Tátráig . Galya után megjelenik mögöttünk Németh Csabi . (már hiányoltuk ) A maga udvarias és szerény módján köszön , kezetfogunk és elviharzik . Csak néhány percig látjuk , aztán már csak a célban . Nagyon kellemesen telik az út , nagyrészt Nosza Gabival megyek . Nem együtt , csak egyfelé . A Pisztrángos-tónál ér utol minket a miskolci gyors másik tagja , Papp "Vér" Gergő . Kicsit demoralizáló , hogy az út legnehezebb és legmeredekebb részénél könnyedén fellépked a sziklákon és eltünik... pedig mi is ( magunkhoz képest ) elég jó tempót megyünk . Én legalábbis nagy egyéni csúcsra állok .Kékesre felérve (elméletileg) a nehezén már túl vagyunk . De a lefelék elég trükkösek , sok a hó alatt megbújó jég , és a patak mentén a befagyott vízátfolyások . Most szolgál igazán nagy hasznot a "hólánc" , ez az első igazi tesztfutás benne . M.füredre beérve meg kell álnom egy kicsit , az aszfalton le kell vennem a hóláncokat . Ezzel vesztek egy kis időt és így éppen kicsúszok a 4:40-ből . De ez egyáltalán nem zavar . Javítottam 28 percet a legjobb időmön , pedig azt száraz , nagyon jól futható talajon mentem . Ráadásúl nagyon kellemesen telt a nap , csodálatos időben nagyon szép helyeken futva . Jó döntés volt eljönni .

Edzésszakaszok

(bpm)
04:40:10 40.95 06:51 8.77 1550 0 157 144
Új edzésszakasz

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

8 hozzászólás

solkima képe

solkima 4860 napja

Gratulálok. Élvezetes lehetett. Üdv, Miki

KerCsaba képe

KerCsaba 4860 napja

Szuper idő, szuper AVG! Sajnálom én is , hogy nem találkoztunk, de most már sűrűsödnek majd a lehetőségek. Lábad remélem rendben! Jó futásokat! Hajrá!
DJ_RushBoy képe

DJ_RushBoy 4860 napja

Nagyon szép időt mentél, csak így tovább!

Kopi Zoli képe

Kopi Zoli 4860 napja

Jól van látom rendben ment minden.
Kicsit irígykedtem tegnap meg sokat gondoltam rátok.

Örülök hogy jól működött a lábad, az látszik, hogy a kondidból nem veszítettél sokat a kihagyás alatt. Gratula.

Gida képe

Gida 4861 napja

Bizony korán kell indulni...

Gratula! Jó a beszámolód is!

Egészségedre!

yoyo képe

yoyo 4861 napja

Hűű nedus  te vagy a második itt , akinek az edzése négyessel kezdődik :)én már be sem merem írni mennyi lett :P

Nagyon jó időt mentél  Gratula ,  jó ,hogy 7 kor indultál..nekem nagyon sokat kellett kerülgetnem ,pont ezér  örülök a sz@ros kis időmnek  ;)

devilv8 képe

devilv8 4861 napja

Gratulálok!

Ezüsthegyi képe

Ezüsthegyi 4861 napja

Hajrá, gratula, szép volt:) Kicsit irigykedem, mert az első versenyig nekem még két hét:(

Annak viszont örülök, hogy neked ilyenjól sikerült:)))

Felszerelések

Add meg az edzéshez tartozó felszerelésed!